כתבנו הפוליטי מוטי קסטל מדווח: השופט עמית אישר היום (ראשון) ליועמ"שית בפעם ה-15, ולאחר חצי שנה של דחיות, ארכה נוספת לתגובתה לוועדת הרוגלות, בת לא פחות מחודש וחצי. בניגוד לדחיות עבר בהן חתמו שלושה שופטי ההרכב על ההחלטה, הפעם עמית חתם לבדו.
מוקדם יותר היום, בג"צ קבע דיון בעתירת הרוגלות בעוד חודשיים בתאריך 04/06/25. זאת למרות ההחלטה מהחודש שעבר שקבעה כי יש לקיים דיון "בהקדם". הרכב השופטים שהיה אמור להיות, וכלל את השופטים עמית, סולברג ושטייניץ – הוחלף להרכב בו ישבו השופטים עמית, וילנר וכשר.

בתגובה לשאילתא של כתבנו מוטי קסטל, מדוע שונה הרכב השופטים בעתירת הרוגלות, בו עד כה הרכב השופטים היה עמית, סולברג ושטייניץ להרכב חדש ובו ישבו, מלבד השופט עמית, השופטים וילנר וכשר, השיבו מטעם דוברות בתי המשפט כי מדובר ב"אילוצי היומן". יצוין כי ההרכב החדש נוטה "במפתיע" לעמדתו של עמית.
כזכור, בחודש שעבר היועצת המשפטית לממשלה ביקשה לדחות את תגובתה בנושא ועדת הרוגלות, כך שתוגש 14 ימים לפני הדיון. חשוב לציין כי גלי בהרב מיארה מצויה בניגוד עניינים חריף בתיק זה, כמו גם במספר תיקים נוספים.
