ראש האופוזיציה יאיר לפיד ביקר היום (ראשון) את ראש הממשלה בנימין נתניהו בוועידת יש עתיד ה-3: "נתניהו, אתם אמרתם על הממשלה שלנו שקנינו את האחים המוסלמים, עכשיו מתברר שהאחים המוסלמים קנו את הממשלה שלכם, מדינה ערבית קנתה את לשכת נתניהו".
לפיד פתח את דבריו בביקורת על הליך הדחת ראש השב"כ: "לפני שאני עובר לכל דבר אחר, אני רוצה להגיב מפה על התשובה האלימה, המבזה והמסוכנת של נתניהו ויריב לוין לעתירה נגד פיטורי רונן בר. מכתבי האיום שלכם לא יעזרו, השפה העבריינית הזו לא תפחיד אותנו. הנחקרים לא יפטרו את החוקרים, והממשלה לא תאיים על בג"ץ.

"אתם אמרתם על הממשלה שלנו שקנינו את האחים המוסלמים, עכשיו מתברר שהאחים המוסלמים קנו את הממשלה שלכם, מדינה ערבית קנתה את לשכת נתניהו. את זה השב"כ צריך לחקור, עד הסוף, ללא מורא. אם יש לכם בעיה עם החוק – תתפטרו".
עוד הוסיף לפיד: ״נתניהו לא מפסיק לדבר על רצון העם. אם רצון-העם זה הדבר החשוב, אם זה הדבר המרכזי, בואו נלך לעם. בואו נשאל את העם מה הוא באמת רוצה. הגיע הזמן לשאול את העם מה הוא חושב על השבעה באוקטובר. מגיע לאזרחי ישראל יותר, מגיע להם משהו אחר לגמרי. מגיע להם את ממשלת השינוי השניה״.
