שלטונות אוקראינה דיווחו כי מניין ההרוגים מהתקיפה הרוסית הקטלנית בלילה שבין שישי לשבת על העיר קריבי ריה שבמרכז המדינה עלה ל-19, כולל תשעה ילדים – כך נמסר היום (ראשון) מגורמים אזוריים. לפי הדיווחים, לפחות 72 בני אדם נפצעו, בהם תינוק בן שלושה חודשים. כ-17 מהפצועים עדיין במצב אנוש, ומחציתם מאושפזים בבתי חולים – כך לפי מושל מחוז דנייפרופטרובסק סריי ליסק.
נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי, יליד העיר, מסר כי הצעיר ביותר מבין ההרוגים היה ילד בן שלוש בלבד. לדבריו, "הטיל פגע ישירות במגרש משחקים סמוך לבנייני מגורים, ברחובות רגילים". הרשויות מסרו כי התקיפה גרמה נזק לכ-20 בנייני מגורים, כ-36 כלי רכב, מוסד חינוכי ומסעדה. קריבי ריה שוכנת כ-70 ק"מ מקו החזית המזרחי ומונה כ-600 אלף תושבים. ראש מועצת ההגנה של העיר, אולכסנדר וילקול, אמר בתגובה: "לעולם לא יכולה להיות מחילה על זה".

משרד ההגנה הרוסי טען כי מדובר ב"מכה מדויקת" שבוצעה באמצעות טילים עם ראשי נפץ רבי עוצמה על מסעדה שבה התקיימה לכאורה פגישה עם מפקדי יחידות ומדריכים מערביים. בקרמלין טענו כי נהרגו 85 אנשי צבא וקצינים זרים ונהרסו 20 כלי רכב ששימשו למטרות צבאיות. אוקראינה דחתה את ההאשמות וטענה כי מוסקבה כיוונה את התקיפה כלפי אזרחים.
זלנסקי מתח ביקורת על תגובת הממשל האמריקני, ובעיקר על שגרירת ארה"ב באוקראינה ברידג'ט א. ברינק, שציינה כי היא "מבועתת" מהשביתה אך לא הזכירה את רוסיה כאחראית. "מדינה כל כך חזקה – ותגובה כל כך חלשה", אמר הנשיא האוקראיני. "הם אפילו מפחדים להגיד את המילה 'רוסית' כשמדברים על הטיל שהרג ילדים… כדי לסיים את המלחמה, אסור לנו לפחד לקרוא לאל כד". לדבריו, המתקפה מוכיחה כי רוסיה אינה מעוניינת באמת בשלום, והוא קרא לבעלות הברית להפעיל לחץ נוסף על מוסקבה ולספק ציוד הגנתי מתקדם יותר.
במקביל, במהלך הלילה שבין מוצאי שבת ליום ראשון, תקיפה רוסית פגעה במחוז דרניצקי שבקייב, גרמה למותו של אדם אחד ולפציעתם של שלושה נוספים. ראש עיריית קייב ויטאלי קליצ'קו דיווח על מספר שריפות שנגרמו ונזק למבנים ולכלי רכב. לפי חיל האוויר האוקראיני, שוגרו במהלך הלילה 23 טילים ו-109 מל"טים לעבר יעדים ברחבי אוקראינה. 13 טילים ו-40 מל"טים הופלו, ו-53 מל"טים נוספים לא פגעו במטרותיהם. בצד הרוסי נטען כי הופלו 11 מל"טים אוקראיניים – שמונה מהם באזור רוסטוב ועוד שניים מעל קורסק.
