עורכי הדין עמית חדד ונועה מילשטיין באי כוחו של יונתן אוריך, פנו היום (ראשון) ליועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה ודרשו ממנה לפתוח בחקירה: "תורי על פתיחה בחקירה מידית לבחינת הפרת צו איסור הפרסום וכן ההדלפות הבלתי פוסקות של חקירת הפרשה".
עורכי הדין טענו כי הפרשה חוסה תחת אבסורד: "ביד אחת היחידה החוקרת, או גורמים אחרים במערכת אכיפת החוק מדליפים בעצמן פרטים ומידע באופן מגמתי. ובאופן אבסורדי, ביד השניה המשטרה מבקשת פעם אחר פעם מבית המשפט להאריך את מעצרו של מרשנו מחשש להדלפות שישבשו את החקירה.

"המשטרה לא רק שלא עשתה דבר כנגד אותן ההדלפות עליהן התרנו, היא אף המשיכה להדליף בעצמה ולפגוע במרשנו שנאלץ להתמודד עם חצאי אמיתות, סילופים ושקרים של ממש מבלי היכולת להגן על שמו הטוב ואנו דורשים לשים לדבר הזה סוף".
ביום שישי האחרון, בית המשפט קיבל חלקית את ערעור המשטרה, ומעצרו של יונתן אוריך, יועצו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, הוארך עד יום שני, בעוד אלי פלדשטיין, דוברו לשעבר, שוחרר למעצר בית.
