accessibility-icon
share-icon
צילום: דובר צה"ל

הרמטכ"ל בגיוס התצפיתניות: "אתן העיניים של המדינה"

אברהם לנדסברג

אברהם לנדסברג

ח ניסן ה'תשפה (06.04.25)

6

1

like

0

dislike

הרמטכ״ל ביקר בלשכת הגיוס בתל-השומר במהלך גיוס מחזור חדש של תצפיתניות, שיבח אותן על תרומתן במלחמה והדגיש: "אתן העיניים של המדינה" • לדבריו, צה״ל זקוק לכולם: "מי שנותן יותר – יקבל יותר, כולם צריכים להיכנס תחת אלונקת ביטחון המדינה"


הרמטכ״ל, רב-אלוף אייל זמיר, ביקר היום (ראשון) בגיוס תצפיתניות בלשכת הגיוס בתל-השומר. לזמיר התלוו ראש אגף כוח האדם, אלוף דדו בר-כליפא, ומפקדים נוספים. במהלך הסיור שוחח הרמטכ״ל עם המתגייסות החדשות, הדגיש את חשיבות התפקיד והצורך בשילוב כלל האוכלוסיות בשירות הצבאי.

"הערכה רבה לעשייה הביטחונית החשובה של התצפיתניות בכל הגבולות", אמר הרמטכ״ל. ״המלחמה הוכיחה יותר מתמיד, שהתצפיתניות הן חלק הכרחי בשמירה על ביטחון המדינה. אתן העיניים של המדינה. צה״ל נכשל ב-7 באוקטובר, אבל התצפיתניות שהיו על המשמרת לא נכשלו. הן היו הראשונות לפעול באומץ וגבורה תחת אש".

maximize-image
הרמטכ"ל בלשכת הגיוס | צילום: דובר צה"ל

הרמטכ״ל הדגיש את הצורך בגיוס רחב ככל הניתן והיערכות לכלל האתגרים הביטחוניים: "צה״ל פועל בכל הזירות, ובכולן יש אתגרים, לכן אנחנו זקוקים לכל אחד ואחת – ומתאימים את עצמנו לאוכלוסיות השונות". לדבריו, "מי שנותן יותר – יקבל יותר. כולם צריכים להיכנס תחת אלונקת ביטחון המדינה".

עקבו אחרינו גם ב-Google News