דודתו של החטוף גיא גלבוע-דלאל, טל גלבוע, התייחסה היום (ראשון) לעדויות הקשות שקיבלה משורד השבי טל שוהם, שהיה עם אחיינה בשבי ושוחרר: "סיפרנו לעצמנו שגיא נמצא במקום בטוח, אבל גילינו שהוא לא מדבר שם ושותה מים מזוהמים. כשהוא מתחנן למים – הוא חוטף מכות".
לדבריה, "גיא לא מדבר בשבי, שותה מים מזוהמים ששמים להם ליד הבור של הצרכים. הוא פשוט צמא מאוד, ושהוא מתחנן למים – חוטף מכות. משפילים אותם כמו שעושים לעלוואים בסוריה. בחודש האחרון אנחנו גמורים, כי אתה כבר לא יכול לשקר על עצמך".

גלבוע דיברה על המחדל הנורא ובכך שלא היה אף אחד שהגן עליו במסיבת הנובה: "היו שם מאות נרצחים, וגיא נחטף כבר בשעה תשע ברבע בבוקר לבד. לא היה שם אף אחד להגן עליו". עוד הוסיפה דודתו של החטוף גיא גלבוע-דלאל כי "התחקיר יהיה הרבה יותר קריטי כשגיא יחזור".
