מניית סולאראדג' זינקה ב-26% לאחר שהחברה דיווחה על הכנסות גבוהות מהצפוי לרבעון הרביעי של 2024, לצד תחזית אופטימית לרבעון הראשון של 2025. למרות שנה מאתגרת, החברה חזרה ליצירת תזרים מזומנים חיובי, והצפי להתייצבות ההכנסות בשוקי ארה"ב והאיחוד האירופי תרם לעליות החדות במניה.
סולאראדג' דיווחה על הכנסות של 196.2 מיליון דולר, ירידה של 17% מהרבעון הקודם, אך מעט מעל תחזיות האנליסטים שעמדו על 194.95 מיליון דולר. עם זאת, החברה דיווחה על הפסד של 3.52 דולר למניה, גבוה משמעותית מתחזית ההפסד של 1.66 דולר למניה. ההפסד נבע בעיקר ממחיקות נכסים והפחתות בשווי של 138 מיליון דולר.
החברה צופה הכנסות של 195-215 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2025, תחזית שנמצאת בטווח הציפיות של השוק ואף גבוהה מעט מהתחזית הממוצעת שעמדה על 207.9 מיליון דולר. בנוסף, חזרתה של החברה לתזרים מזומנים חיובי מספקת אינדיקציה חיובית לשיפור עתידי בביצועים הפיננסיים.

שוקי ניר, מנכ"ל סולאראדג', הביע אופטימיות לעתיד החברה, וציין כי החברה רק בתחילת הסיפור של היפוך המגמה. המשקיעים הגיבו בחיוב לאסטרטגיה החדשה של החברה ולסימנים הראשונים של שיפור בביצועים הפיננסיים. עם הנהלה חדשה ומיקוד אסטרטגי מחודש, נראה כי המשקיעים מאמינים בפוטנציאל ההתאוששות של החברה בשנה הקרובה.

למרות הדוחות המעודדים החברה עדיין עומדת בפני אתגרים משמעותיים, כולל התאוששות הביקוש הגלובלי, התמודדות עם רגולציה בתחום האנרגיה המתחדשת ושיפור בשולי הרווח. עם זאת, העלייה במניה לאחר הדוחות מעידה על כך שהשוק רואה בהזדמנות צמיחה עתידית, במיוחד אם החברה תצליח להראות שיפור מתמשך בתוצאותיה הפיננסיות.
השאלה המרכזית כעת היא האם סולאראדג' תוכל להמשיך במומנטום החיובי ולהפוך את המגמה השלילית של 2024? המשקיעים והאנליסטים יעקבו מקרוב אחרי תוצאות הרבעונים הבאים, שיצביעו האם החברה בדרך לשיקום או שמדובר בתיקון זמני בלבד.
