טל מאיר מגישת ערוץ 14 מסרה היום (ראשון) ב"ישראל הבוקר" לממשלת ישראל: "אנחנו מהצד שלנו לא ננוח ולא נשקוט עד שהמטורפים שחיים לצידנו לא יהיו כאן יותר. נזכיר בכל בוקר את מטרות המלחמה – השבת החטופים והשמדת חמאס".
התמונות שממשיכות להגיע מעזה משקפות מציאות קשה: ארגון הטרור שביצע את הטבח בילדינו, פגע בנשותינו ושרף את תינוקותינו – עדיין חי וקיים גם לאחר המלחמה.
מתוך "ישראל הבוקר"
מאז הפסקת האש, אנשי המשטרה של חמאס החלו להתבלט מחדש, פועלים להשיב את שליטתו של הארגון על האוכלוסייה. במקביל, הם מובילים את מאמצי השבת האזרחים לבתיהם – או למה שנותר מהם.
למרות הכעס שמבעבע בקרב חלק מהעזתים למראה ההרס, עבור רבים חמאס איננו רק ארגון, אלא דרך חיים. גם לאחר המלחמה שהחריבה את הרצועה – ההערצה לחמאס והאידאולוגיה שלו נותרה בעינה.
