יחידת הכלבנים לישראל, בשיתוף תחנת צפת של משטרת ישראל וכוחות נוספים, פתחו הבוקר (רביעי) במבצע מיוחד לאיתור חמישה נעדרים שנעלמו באזור צפת ומירון בשנים האחרונות.
"כאילו בלעה אותם האדמה": המבצע מתבצע בתיאום מלא בין כלל הגורמים, תוך שימוש באמצעים מתקדמים וסיוע של עשרות מתנדבים ומשפחות הנעדרים.

בין הנעדרים: משה קליינרמן בן ה-16, שנעדר מאז 25.03.2022 מאזור ציון הרשב"י. היימנוט קסאו בת ה-9, שנעדרת מאז 25.03.2024 מאזור צפת. משה אליעזר אילוביץ בן ה-37, שנעדר מאז 18.05.2019 מאזור מירון. רפאל חיים חדד בן ה-60, שנעדר מאז 18.11.2022 מאזור צפת, ודוד ישראל פדידה בן 28, שנעדר מאז 15.10.2024 מאזור צפת.
החיפושים מתמקדים באזורים מורכבים, בהם מערות, בורות, סבכים ומקומות מסתור נוספים. המחפשים מבצעים סריקות יסודיות במטרה "להפוך כל אבן" ולאתר את הנעדרים.

כל מי שיודע דבר על מקום הימצאותם של הנעדרים או מחזיק בפרט כלשהו שעשוי לסייע באיתורם, מתבקש לפנות למוקד יכ"ל בטלפון: 054-487-6709.
