accessibility-icon
share-icon
 צילום: שאטרסטוק
צילום: שאטרסטוק

הפשיטה על אל-ג'זירה: כוחותינו השמידו ציוד של הרשת

יצחק אבוחצירא

יצחק אבוחצירא

יט אלול ה'תשפד (22.09.24)

43

18

like

1

dislike

ראש הלשכה של הרשת ברמאללה וליד אל-עומרי, זעם על הפשיטה של כוחותינו - ועל התנהלותם במשרד • זהו צעד מתבקש שעתיד להביא לצמצום פעילותה של הרשת העוינת בישראל ובכללה ביו"ש, דבר שבטווח הרחוק צפוי להגן על ביטחונה של ישראל


מוקדם יותר הלילה (בין ראשון לשני) דיווחנו על הפשיטה של כוחותינו על משרדי אל-ג'זירה, שידועה כרשת עוינת ישראלית, ברמאללה. כוחותינו סגרו את המקום בהתאם לצו למשך 45 ימים לפחות.

ראש הלשכה של הרשת ברמאללה וליד אל-עומרי, זעם על הפשיטה של כוחותינו – ועל התנהלותם במשרד. "החיילים הישראלים שהיו חמושים החרימו ציוד שלנו והשמידו אותנו" התרעם אל-עומרי. לדבריו, כוחותינו הסירו כרזה של העיתונאית הערביה שירין אבו-עאקלה שנורתה בשוגג על ידי כוחותינו לפני כשנתיים, בעקבות לחימה נגד גורמי טרור שסיכנו את חייהם.

עוד האשים מנהל הלשכה כי הצו הישראלי לא כלל החרמת ציוד אלא רק סגירת המתחם, אך למרות זאת הכוחות החרימו ציוד. כאמור, זהו צד מתבקש שעתיד להביא לצמצום פעילותה של הרשת העוינת בישראל וביו"ש, דבר שבטווח הרחוק צפוי להגן על ביטחונה של ישראל.

בשידור חי: כוחותינו פשטו על משרדי אל-ג'זירה ברמאללה

דרמה לילית במשרדי אל ג’זירה ברמאללה, כאשר כוחותינו פשטו על המתחם – והוציאו צו סגירה למשך 45 ימים. באתר הרשת דיווחו: “חיילים ישראלים נושאי נשק נכנסו ללשכה שלנו ברמאללה בגדה המערבית הכבושה ואמרו לאנשי הצוות להתפנות”.

עיתונאית הרשת ברמאללה נידה איברהים התקשתה לקבל על עצמה את רוע הגזירה. “שמענו גורמים ישראלים מאיימים לסגור את הלשכה אבל לא ציפינו שזה יקרה היום” אמרה.

עקבו אחרינו גם ב-Google News