accessibility-icon
share-icon
התיכונים ריקים היום בעקבות שביתת התלמידים, אילוסטרציה | צילום: שאטרסטוק
התיכונים ריקים היום בעקבות שביתת התלמידים, אילוסטרציה | צילום: שאטרסטוק

הנהגת ההורים מאיימת לשבות: "התלמידים והוריהם - לא כלי משחק"

מיכל בקשי

מיכל בקשי

ו אלול ה'תשפד (09.09.24)

9

0

like

0

dislike

הנהגת ההורים הארצית ומועצת הנוער הארצית הגיבו להחלטת יו"ר הסתדרות המורים רן ארז שהודיע אמש כי הוא משהה את השביתה בבתי הספר העל-יסודיי: "התלמידים והוריהם הם לא כלי משחק בידי אף אחד מהצדדים. לא נסכים ללימודים עם עיצומים, ואנו נשקול את המשך צעדינו"


הנהגת ההורים הארצית ומועצת הנוער הארצית הגיבו הבוקר (שני) להחלטת יו"ר הסתדרות המורים רן ארז שהודיע אמש, לקראת חצות הלילה, כי הוא משהה את השביתה בבתי הספר העל-יסודיים: "בתנאים האלה – אין לימודים!"

הנהגת ההורים טענה כי לימודים ללא החלק החברתי ופעילויות ההעשרה, וללא ציונים – אינם שגרת לימודים הולמת, ובמידה ולימודים לא ישובו על תקנם המקורי – התלמידים ישבתו אף הם. "תלמידי התיכונים מתעוררים הבוקר ל"מה שהיה הוא שיהיה". עוד עיצומים בלתי נסבלים של ארגון המורים שנמשכים כבר שנתיים וחצי ופוגעים בראש ובראשונה בילדים – בלי ציונים, בלי טיולים. בלי פעילויות. בלי אסיפות הורים", נכתב בהודעה.

"לימודים תחת עיצומים – זו לא שגרה": התלמידים מגיבים לרן ארז

"לימודים תחת עיצומים – זו לא שגרה": התלמידים מגיבים לרן ארז

23
09.09.24|מיכל בקשי

"חוסר ההתחשבות נמשך אמש בהודעה ב-23:30 בלילה, על כך שהיום לומדים בתיכונים. ישנם תלמידים שעבורם זה היום הראשון בתיכון, שהחגיגיות הלכה ממנו והלאה. התלמידים והוריהם הם לא כלי משחק בידי אף אחד מהצדדים. לא נסכים ללימודים עם עיצומים – זאת לא שנת לימודים ואנו נשקול את המשך צעדינו", נכתב.

עקבו אחרינו גם ב-Google News