תלמידי בתי הספר העל-יסודי חוזרים הבוקר (שני) ללימודים, לאחר ששנת הלימודים שלהם לא נפתחה ב-1 בספטמבר בעקבות השביתה סביב נושא שכר המורים. עם זאת, הם מתחדשים המתכונת חלקית בלבד, ללא מתן ציונים במבחנים, ללא טיולים וללא סיורים לימודיים.
רוני קמאי, יושבת ראש מועצת התלמידים והנוער הארצית, הגיבה: "לימודים תחת עיצומים זאת לא שגרת לימודים, אי אפשר לצפות מהתלמידים בימים מורכבים אלו ללמוד ולהשקיע בלי לקבל הערכה לימודית, לצאת לפעילויות ערכיות וטיולים להכרת הארץ".

יו"ר ארגון המורים מודיע: אנו משהים את השביתה בתיכונים
כזכור, אתמול הודיע אמש, לקראת חצות הלילה, הודיע יו"ר ארגון המורים רן ארז כי בעקבות התקדמות המו"מ בין ארגון המורים למשרד האוצר – הוחלט להחזיר את הלימודים. עם זאת, עדיין לא הגיעו להסכמה במו"מ, ולכן הלימודים חוזרים במתכונת מצומצמת בלבד. "אם לא נמצה את המו"מ ונגיע להסכם נחדש את השביתה", הצהיר ארז.
יו"ר מוצעת התלמידים והנוער הארצית, רוני קמאי, המשיכה: "אנחנו רוצים שגרה ולהתחיל להתכונן לבגרויות אבל בשביל זה חייבים לשים סוף לעיצומים וליצור שנת לימודים אמיתית, הנוער לא ישמש ככלי משחק של המבוגרים".
