העצרת הכללית של האו"ם קבעה אתמול (שישי) כי היא מכירה "במדינה פלשתינית" בשטחי מדינת ישראל – באזור יהודה ושומרון ורצועת עזה. בהחלטה השערורייתית תמכו 142 מדינות, 10 התנגדו ו-12 מדינות נמנעו. בין המדינות שהתנגדו להצעה: ארה"ב, הונגריה וארגנטינה.
ההחלטה, שהוגשה על ידי צרפת וערב הסעודית, מאשימה את ישראל על "הרעבת האוכלוסייה בעזה" תוך שהיא מאמצת את הקמפיין המתועב של חמאס. מדובר בהצבעה לא מחייבת, שכן לעצרת הכללית של האו"ם אין שום יכולת ביצועית. במידה וההחלטה תגיע למועצת הביטחון של האו"ם, ארה"ב צפויה להטיל וטו.

בנוסף, נכתב בהחלטה כי האו"ם מגנה את המתקפה של ארגון הטרור הרצחני על ישראל בשבעה באוקטובר, כשלדבריהם: "חמאס חייב לסיים את שלטונו בעזה ולהעביר את נשקו לרשות הפלשתינית", וכי על הארגון לשחרר את כל החטופים.

אחרי בריטניה: עשרות מדינות צפויות להכיר במדינה פלשתינית
במסמך בין שבעת העמודים, נכתבו לא מעט התייחסויות המחזקות את הקמפיינים השקריים של ארגון הטרור הרצחני חמאס. כך למשל, נכתב: "המצור והרעב, גרמו לאסון הומניטרי הרסני ולמשבר הגנה". בנוסף, נכתב כי "המתקפה הישראלית הרגה עד כה יותר מ-64 אלף פלשתינים, רובם נשים וילדים", כשבאו"ם מציינים כי המספרים מגיעים מעזה, כלומר – מידיו של הארגון הרצחני.

כזכור, השטפון המדיני האנטי-ישראלי החל עם הצהרתו של נשיא צרפת עמנואל מקרון, שהודיע ביולי האחרון כי הוא מתכוון לקדם "הכרה רשמית במדינה פלשתינית": "אני נאמן להתחייבותה ההיסטורית של צרפת לשלום צודק ובר-קיימא במזרח התיכון, החלטתי שצרפת תכיר במדינת פלשתין, הדחיפות כעת היא להפסיק את המלחמה בעזה ולהעביר סיוע לאוכלוסייה האזרחית".
