accessibility-icon
share-icon
ארכיון | צילום: פלאש 90
ארכיון | צילום: פלאש 90

בפעם השניה מתחילת המלחמה: כטב"ם ישראלי הופל באיראן

אפרת ברינר

אפרת ברינר

כז סיון ה'תשפה (23.06.25)

12

4

like

3

dislike

צה"ל אישר כי כלי טיס בלתי מאויש ישראלי הופל משמי איראן • עם זאת, בצה"ל הבהירו כי אין חשש לדליפת מידע • זוהי הפעם השנייה בלבד שכטב"ם ישראלי מופל באיראן מאז שישראל השיגה עליונות אווירית


‏צה"ל אישר הבוקר (שני) כי במהלך פעילות מבצעית, כלי טיס מאויש מרחוק של חיל האוויר הופל במרחב איראן. עם זאת, אין חשש לדלף מידע. מדובר בכטב"ם השני שהופל באיראן, זאת לאחר שצה"ל השיג עליונות אווירית בשמי טהרן.

בפעם הראשונה שהופל כטב"ם, כלי התקשורת הפרו-איראנים התפארו  בכלי טיס הבלתי מאויש הבודד בשטח הרבוליקה האסלאמית שהצליחו ליירט, לאחר שנורה לעברו טיל קרקע-אוויר – ופרסמו תיעודים רבים של המאורע החריג.

עקבו אחרינו גם ב-Google News