מבוי סתום: בעקבות כישלון השיחות, וסרבנותו של ארגון הטרור חמאס למתווה שהוצג בדוחה, ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט היום (חמישי) להחזיר את צוות המשא ומתן מקטאר, כך מסר כתבינו המדיני תמיר מורג.
מורג מוסיף כי המבוי הסתום בשיחות מגיע לאחר שארגון הטרור הרצחני חמאס ממשיך לדבוק בעמדתו לקבל הערבויות אמריקניות על סיום המלחמה, ומסרב להתפרק מנשקו.

משמעות הדבר, בימים הקרובים ואף בשעות הקרובות, צה"ל צפוי להעצים את התקיפות נגד ארגון הטרור חמאס, ומבצע 'מרכבות גדעון' יורחב. אמש, ראש הממשלה נתניהו ערך מסיבת עיתונאים בה התחייב כי: "כל שטחי רצועת עזה יהיו בשליטה של ישראל – והחמאס יוכרע כליל".
בנוסף, בתחילת השבוע שלח הרמטכ"ל זמיר לחמאס מסר מאיים: "ארגון הטרור ישלם את מחיר סרבנותו, הוא ייתקל בעוצמת אש, נרחיב את התמרון, נכבוש שטחים נוספים, נטהר ונשמיד את תשתיות הטרור עד להכרעתו. אנו מגנים על עצמנו ולשם כך עלינו לתקוף".
