accessibility-icon
share-icon
כוחותינו ברפיח, ארכיון | צילום: דובר צה"ל
כוחותינו ברפיח, ארכיון | צילום: דובר צה"ל

בעקבות כישלון השיחות: הוחלט על החזרת כלל צוות המו"מ מקטאר

אברהם לנדסברג

אברהם לנדסברג

כד אייר ה'תשפה (22.05.25)

56

16

like

0

dislike

רה"מ נתניהו הורה להחזיר את צוות המו"מ מקטאר, בעקבות סירוב ארגון הטרור הרצחני חמאס למתווה שהוצג בדוחה ודרישתו לקבל הערבויות אמריקניות לסיום המלחמה • בשעות הקרובות, כוחותינו צפויים להגביר את התקיפות ברצועת עזה


מבוי סתום: בעקבות כישלון השיחות, וסרבנותו של ארגון הטרור חמאס למתווה שהוצג  בדוחה, ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט היום (חמישי) להחזיר את צוות המשא ומתן מקטאר, כך מסר כתבינו המדיני תמיר מורג.

מורג מוסיף כי המבוי הסתום בשיחות מגיע לאחר שארגון הטרור הרצחני חמאס ממשיך לדבוק בעמדתו לקבל הערבויות אמריקניות על סיום המלחמה, ומסרב להתפרק מנשקו.

maximize-image
כוחותינו בעזה | צילום: דובר צה"ל

משמעות הדבר, בימים הקרובים ואף בשעות הקרובות, צה"ל צפוי להעצים את התקיפות נגד ארגון הטרור חמאס, ומבצע 'מרכבות גדעון' יורחב. אמש, ראש הממשלה נתניהו ערך מסיבת עיתונאים בה התחייב כי: "כל שטחי רצועת עזה יהיו בשליטה של ישראל – והחמאס יוכרע כליל".

בנוסף, בתחילת השבוע שלח הרמטכ"ל זמיר לחמאס מסר מאיים: "ארגון הטרור ישלם את מחיר סרבנותו, הוא ייתקל בעוצמת אש, נרחיב את התמרון, נכבוש שטחים נוספים, נטהר ונשמיד את תשתיות הטרור עד להכרעתו. אנו מגנים על עצמנו ולשם כך עלינו לתקוף".

עקבו אחרינו גם ב-Google News