הערבי-פלשתיני שירק אתמול (ראשון) על קצינה, הסגיר את עצמו לידי כוחות המנהל האזרחי – והוא מועבר להמשך חקירת כוחות הביטחון. לאחר התקרית, התוקף נמלט לחווארה – שם הוא מתגורר, ומשם גם הסגיר את עצמו.
אמש, מפקד מחוז ש"י העביר מסר ברור לתוקף. "עדיף לחשוד שירק על קצינת צה"ל באירוע שהתרחש ברמת גן להסגיר את עצמו לידי מחוז ש"י באמצעות מנגנון התיאום והקישור, לפני שכוחות המחוז יגיעו אליו". האיום כנראה עשה את פעולתו – והוא בחר להסגיר את עצמו לידי כוחותינו.

שר הביטחון ישראל כ"ץ התייחס אתמול לתקיפה של החשוד, ואמר כי "המחבל המתועב שתקף וירק על קצינת צה"ל במדים חייב להיענש במלוא החומרה. לא נאפשר פגיעה בחיילינו. אני סומך על רשויות אכיפת החוק שימצו איתו את הדין עד תום – כדי שיידעו שמי שפוגע בחיילי צה"ל ישלם מחיר כבד".
הצגת פוסט זה באינסטגרם
הרמטכ"ל התקשר אל הקצינה ושוחח עמה בטלפון. לדבריו: "מדובר באירוע חמור שאין לעבור עליו לסדר היום. תקיפת קצינה במדים היא קו אדום שיש לטפל בו, ומהווה פגיעה בצה"ל כולו. אני מצפה ממערכת אכיפת החוק למצות את הדין עם התוקף".
כאמור, בתיעוד שפורסם מוקדם יותר היום ברשתות, נראה החשוד יורק לעבר קצינה בצה"ל שישבה באוטובוס בו נסעו ברחוב הרצל בעיר רמת גן. החשוד נעמד לידה והמתין עד שהגיעו לתחנה, ירק לעברה ונמלט מיידית כאשר דלתות האוטובוס נפתחו.
