accessibility-icon
share-icon
צילום: שאטרסטוק
צילום: שאטרסטוק

החות'ים מגיבים: "נבחן את ההצעה - ונמשיך לתקוף את ישראל"

שירה קריפס

שירה קריפס

ח אייר ה'תשפה (06.05.25)

23

5

like

4

dislike

החות'ים בתימן הגיבו להצהרת טראמפ על הפסקת התקיפות האמריקניות והבהירו כי אין בכוונתם להפסיק את התקיפות לעבר ישראל • לדבריהם, התגובה לישראל תהיה "כואבת ומרעישה" • העימות עם ישראל לא הוזכר כלל בהסכם האמריקני


החות'ים בתימן הגיבו הערב (שלישי) להצהרה המפתיעה של נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, שהודיע על הפסקה מיידית של הפעילות הצבאית האמריקנית נגדם. בהודעתם, הדגישו כי ייבחנו את ההצעה, אך אין בכוונתם להפסיק את התקיפות לעבר ישראל.

maximize-image
images-count1+
חות'ים | צילום: שאטרסטוק

לדבריו של מהדי אל-משאת, ראש המועצה העליונה של החות'ים: "לא תהיה נסיגה מתמיכה בעזה, לא משנה מה המחיר, ומה שקרה מוכיח שהתקיפות שלנו כואבות ויימשכו".

עוד הוסיף אל-משאת: "תגובתנו, אם ירצה השם, תהיה מרעישה, כואבת, ולא תוכל להימנע על ידי האויב הישראלי. התוקפן יבין שהמחיר שהוא ישלם גבוה".

maximize-image
images-count1+
נשיא ארה"ב דונלד טראמפ | צילום: שאטרסטוק

כזכור, נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, הודיע הערב על הפסקה מיידית של הפעילות הצבאית נגד החות'ים בתימן. בהסכם לא הוזכר כלל העימות שמנהלים החות'ים עם ישראל, ובשלב זה לא ברור האם יעצרו את השיגורים הבלתי פוסקים לעברה.

עקבו אחרינו גם ב-Google News