ראש השב"כ לשעבר עמי איילון שוב במופע של חרחור ריב ומדון. הפעם בנאום שהוא נושא בהפגנה בחיפה במוצאי שבת. איילון מדבר על מרי אזרחי אבל זה לא דבר חדש, אלא שהפעם הוא מאבחן שיש ירידה בכמות האנשים שמגיעים להפגנות.
עם זאת, המסקנה של איילון ממיעוט המפגינים היא שאנשים נכנסו למצב של ייאוש והם החליטו להוריד את הראש כפי שיהודים עשו בעבר מול פרעה, הגירושים וגם בשואה. לדברי איילון המפגינים אומרים לעצמם "עברנו את פרעה, עברנו את השואה נעבור גם את נתניהו".
"עברנו את השואה, נעבור גם את נתניהו" | מתוך שידורי חדשות 14
בנוסף איילון מזהיר את אלו שלא מגיעים להפגנות שהם אינם מבינים שמי שמנהל היום את המדינה אלו מעריצי יגאל עמיר, שלא יהססו לדבריו לרצוח נשים ותינוקות במלחמה מול הפלסטינים.
