"החלטנו לרוץ בבחירות הקרובות ולהיבחר לכנסת ולממשלה", כך הודיעו הערב במפלגת 'נתיב', המפלגה שחרטה על דגלה את הדאגה לזכויותיהם של אזרחי ישראל המתמודדים עם נכות.
"זו החובה שלנו להיות ככח משפיע מתוך הכנסת והממשלה למען כלל האוכלוסיה המוחלשת שנזרקת פעם אחר פעם לשולי החברה הישראלית. מערכת הבחירות הנוכחית היא גורלית לדרכה של ארגון שמייצג מאות אלפים בישראל, זה להיות או לא להיות".
במפלגה הוסיפו "אנחנו אנשי עשייה – אין עשייה בלי כוח פוליטי, ואנו מאמינים שהציבור שאותו אנו הולכים לייצג במאות אלפים ייתן לנו את הכוח הזה על מנת להגשים את הבסיס לחיים בכבוד. הפעם כולם מצביעים למפלגת נתיב בכדי לשנות את הקיים".
