אסון גדול נמנע היום (שני) בבהל"ץ: שופל צבאי נסע לאחור בלי הכוונה ועלה על רכב עם נוסעות בתוכו. הנהגת ושתי הנוסעות הצליחו לצאת ללא פגע, אחרי שהשופל עלה על פגוש הרכב וניפץ את השמשה הקדמית.
על פי התחקיר מפעיל השופל נסע אחורה כדי להתרחק מהשער, מכיוון שחשב שיש חיישן שלא זיהה אותו. הוא עשה את זה ללא הכוונה מהקרקע ולא ראה את הרכב עם הנוסעות שהיה מאחוריו.
הוא עצר לאחר שקצין בטיחות סימן לו לעצור, כשחלקו האחורי של השופל היה על הפגוש הקדמי של הרכב עם הנוסעות ושמשתו נופצה. החיילות שהיו ברכב הצליחו לצאת ללא פגע.
