כוחות צה"ל הרסו הבוקר (חמישי) בעיר הערבית דורא ליד חברון את ביתו של המחבל מואמן פאיז אל-מסאלמה שרצח לפני כחצי שנה בפיגוע דקירה בגן יבנה את לידור לוי הי"ד ופצע שני אזרחים נוספים.
לאחר פיצוץ קירות הבית, תלו החיילים שלט המורכב משני דגלים, של חמאס ודעא"ש, הערבים הסירו אותו מיד בצאת הכוחות והחלו בארגון הבית לבנייה מחדש, אביו של המחבל אמר כי יבנו בית יותר טוב.

המחבל שביצע את הפיגוע היה בן 19, החזיק אישור עבודה בישראל ועבד באחת החנויות באותו מרכז מסחרי בו ביצע את פיגוע הדקירה האכזרי. הוא חוסל במקום על ידי שוטר.
לידור לוי שנפטר בעקבות הפיגוע מפצעיו בבית החולים איכילוב בתל אביב בהיותו בן 34 בלבד. הותיר אחריו אישה בהריון, תינוקת בת חצי שנה, זוג הורים, אח ואחות.
