דיווחים בלבנון: צה"ל תקף לפני זמן קצר (ראשון) תחנת כוח בדרום לבנון, בסמוך לכפר א-טייבה. לפי הדיווחים, שרפה גדולה פרצה במקום. חיזבאללה מכחיש את הדיווחים.
לפי הדיווחים בלבנון, נראה שצה"ל כבר הוריד את הכפפות והגביר את פעילותו ההתקפית, והחל למעשה לתקוף תשתיות אזרחיות במדינת לבנון ולא רק יעדי חיזבאללה.

כזכור, רק היום דווח כי ארגון הטרור חיזבאללה מתכוון לפגוע גם ביעדים אזרחיים ומטרות אזרחיות, ולא מתכוון להגביל את עצמו רק למטרות צבאיות, כך לפי דיווחים באתרי חדשות בחו”ל, בהן גם רשת CBS האמריקנית.
לפי הדיווח ב-CBS, חיסולו של פואד שוכר על ידי חיל האוויר הישראלי כתוצאה משיגור טיל על ידי כטב”מ לדירתו ברובע הדאחייה ביירות, “פתח את המשוואה מחדש”, ובכך למעשה נותן לחיזבאללה את ה”לגיטמציה” להעמיק את התקיפות, ואף לפגוע בתשתיות אזרחיות בישראל.
לפי הדיווח ניתן להבין, כי התגובה של חיזבאללה יכלול מטרות “עמוקות יותר” בתוך העורף הישראלי, ועל כן מטחי התגובה צפויים לעבור את צפון הארץ ואף להגיע למרכזה.
