לוחם משדה תימן ששוחרר אתמול לאחר שנעצר יחד עם שמונה לוחמים בחשד להתעללות במחבל נוח'בה הפתיע כשחשף בעת שחרורו כי חיילי המשטרה הצבאית התייחסו אליהם יפה ואף תמכו בהם ומחאו להם כפיים: "הם חייבים לעשות את העבודה שלהם אבל אתה רואה את התמיכה שלהם".
הלוחם ששוחרר לאחר שנוקה מחשדות, יצא ובירך ברכת "מתיר אסורים". הלוחם סיפר כי במשטרה הצבאית התייחסו אל הלוחמים ממש יפה, והוסיף: "הם חייבים לעשות את העבודה שלהם, אבל אתה רואה את התמיכה שלהם. הרגשת את הנשמות של הבנות והקצינים שעם עם יד עם הלב אומרים לך תודה. היה יום שמחאו לנו כפיים מהצד".

"אני מקווה שיתקיים בנו מה שכתוב "תעביר ממשלת זדון מן הארץ"", המשיך. "את כל העניין הזה שאנחנו מתנהגים כלפי עצמנו כמו מחלה אוטו אמונית, מחלה שאוכלת את הגוף, יש את זה בתוכנו, ואנחנו צריכים שהמחלה תצא מאיתנו ונתעורר להיות מאוחדים ביחד".
הלוחם הביע את תסכולו מהתנהלות המערכת הצבאית והשיפוטית כלפי הלוחמים: "כל כך כאב לי שאני, משלם המסים, משלם אותו למי ששיאכל אותי. עומדים יהודים שמייצגים את האויב. אתם שם למעלה תתעוררו ותבינו ששולטים בכם ואתם עשים רצונם של גויים זרים מבחוץ".

"זו המלחמה שלנו על הארץ וגם על בית המשפט ועל שאר הגופים במדינה", הדגיש הלוחם. "אנחנו מכבדים ואוהבים את כולם אבל תדעו שאת השליטה של הגויים ששלטו עלינו אלפיים שנה עלינו להסיר מעלינו ולהתנהג כמו יהודים שאוהבים ומחבקים אחד את השני ולא רודפים אחד את השני".
כזכור, בתחילת השבוע פשטו כוחות מצ”ח רעולי פנים על מתקן שדה תימן ועצרו קבוצת לוחמים בחשד לפגיעה חמורה ואונס של מחבל נוח’בה, חלק מהלוחמים לא הסכימו להתלוות לשוטרים והתבצרו במבנה. בהמשך, הגיעו למקום חברי כנסת ומאות מוחים שפרצו לתוך הבסיס ובהמשך גם לתוך מבנה בית הדין הצבאי בבית ליד.
