שר הביטחון יואב גלנט כתב הערב בחשבון ה-X שלו בהתייחסות לתקיפה הישראלית בלב ביירות: "חיזבאללה חצה את הקו האדום".
חיזבאללה חצה את הקו האדום.
— יואב גלנט – Yoav Gallant (@yoavgallant) July 30, 2024
את הדברים כתב גלנט על רקע התקיפה של צה”ל ברובע הדאחייה בביירת. התקיפה הייתה מיועדת לעבר חאג’ מוחסן, מי שנחשב ליועצו הבכיר ביותר של חסן נסראללה.
גורלו עדיין לא ברור. חיסול הבכיר הוא תגובה לרצח 12 הילדים במג’דל שמס. דיווח שעלה בעיתון הערבי “אל-אח’באר” מעיד כי שגרירויות של מדינות מערביות החלו להפעיל תוכניות חירום שהכינו מבעוד מועד לפינוי אזרחים ממדינת לבנון, למקרה שתתחיל מלחמה.
