accessibility-icon
share-icon
שר הביטחון יואב גלנט | צילום: תומר נויברג, פלאש 90
שר הביטחון יואב גלנט | צילום: תומר נויברג, פלאש 90

גלנט: "חיזבאללה חצה את הקו האדום"

ציפורה סימן טוב

ציפורה סימן טוב

כד תמוז ה'תשפד (30.07.24)

8

0

like

0

dislike

שר הביטחון יואב גלנט כתב הערב בחשבון ה-X שלו בהתייחסות לתקיפה הישראלית בלב ביירות: "חיזבאללה חצה את הקו האדום"


שר הביטחון יואב גלנט כתב הערב בחשבון ה-X שלו בהתייחסות לתקיפה הישראלית בלב ביירות: "חיזבאללה חצה את הקו האדום".

את הדברים כתב גלנט על רקע התקיפה של צה”ל ברובע הדאחייה בביירת. התקיפה הייתה מיועדת לעבר חאג’ מוחסן, מי שנחשב ליועצו הבכיר ביותר של חסן נסראללה.

גורלו עדיין לא ברור. חיסול הבכיר הוא תגובה לרצח 12 הילדים במג’דל שמס. דיווח שעלה בעיתון הערבי “אל-אח’באר” מעיד כי שגרירויות של מדינות מערביות החלו להפעיל תוכניות חירום שהכינו מבעוד מועד לפינוי אזרחים ממדינת לבנון, למקרה שתתחיל מלחמה.

עקבו אחרינו גם ב-Google News