דרמה במתחם בתי הדין הצבאיים: מאות בני אדם פרצו הערב (שני) למתחם בו עצורים חיילי המילואים, לאחר מעצרם השנוי במחלוקת, בחשד ל"התעללות" במרצחי הנוח'בה.
המפגינים נכנסו לבתי הדין הצבאיים בבסיס בית ליד@hod_barel pic.twitter.com/W4BXmp5YYe
— גלצ (@GLZRadio) July 29, 2024
מוקדם יותר, לוחמים ממתקן המעצר שדה תימן הגיעו היום (שני) לריאיון ראשון בתוכנית של אראל סג”ל ושמעון ריקלין ושיתפו על התסכול שלהם מחקירת הלוחמים במצ”ח בגלל טענות של מחבל נוח’בה: "יש לנו לוחמים שנמצאים במעצר וחוקרים אותם ואין אף אחד שמגבה אותם, לנוחבות נותנים את כל הזכויות כולל סוללות עורכי דין".
הלוחמים שיתפו כי מצ”ח עצרו לוחמים מביתם בצורה מאוד משפילה וגם היום בשדה תימן כאשר הגיעו עם מסכות על פניהם: ,אנחנו צריכים לשמור על הלוחמים שלנו. אנחנו מתמודדים מול אויב אכזר שלא מפחד לפגוע בחפים מפשע, בין יהודים, ערבים, דרוזים, וגם חיות, בצורה הכי אכזרית שאפשר. אנחנו נחשפנו לזוועות האלו. להגיע למצב שבו הלוחמים האלה נעצרים בגלל אותם בני עוולה זה כואב וקשה".

כזכור, עשרה לוחמי מילואים עוכבו לחקירה ע”י המשטרה הצבאית בחשד להתעללות קבוצתית במחבל נוח’בה, כעשרה לוחמים נוספים מתבצרים במקום וטרם עוכבו לחקירה, כך חשף כתבנו הצבאי הלל ביטון רוזן.
הסיבה לפשיטה החריגה של המשטרה הצבאית על בסיס המעצר מגיעה בעקבות חשד להתעללות במחבל שאושפז בבית החולים עם פגיעה קשה בפי הטבעת
