accessibility-icon
share-icon
צילום | הילל מאיר, פלאש 90
צילום | הילל מאיר, פלאש 90

השרה רגב נגד התאגיד: "יעקב אחימאיר, שילם על כך שצייץ ולא ציית".

מערכת C14

מערכת C14

יד טבת ה'תשפ (11.01.20)

0

like

0

dislike

תאגיד השידור: התוכנית יורדת אך אחימאיר לא פוטר


השרה מירי רגב התייחסה בדף הפייסבוק שלה לידיעה כי תוכניתו של יעקב אחימאיר 'רואים עולם' תורד מהמסך ותקפה את תאגיד השידור 'כאן':

"יעקב אחימאיר, שילם על כך שצייץ ולא ציית. אני שואלת – נראה לכם שלצד מוטי גילת שמנהל מדי ערב קמפיין נגד נתניהו והליכוד, יתיישב גם פרשן עם קול ימני צלול ולא מתנצל? הרי לשם כך התאגיד הוקם, ולשם כך הוא ממומן מכספי ציבור, זו תכליתו – להיות מאוזן, להביא דעות מגוונת ולתת ביטוי לשלל הקולות בחברה הישראלית. אני מקווה שבכנסת הבאה נחזיר את השידור הציבורי למקומו הראוי".

השרה הוסיפה: "יעקב, אני מצדיעה לך על קריירה מפוארת וארוכת שנים, ומקווה שתמשיך בעבודתך העיתונאית לעוד שנים רבות וטובות".

maximize-image
יעקב אחימאיר.

מתאגיד השידור 'כאן' נמסר: "יעקב אחימאיר, מהבכירים והוותיקים בעיתונאים בישראל, חתן פרס ישראל לתקשורת וממייסדי השידור הציבורי, לא פוטר מהתאגיד. אנו מעריכים ומוקירים את תרומתו במשך השנים, ומקווים כי ימשיך לשמש פרשן בתוכניות התאגיד ברדיו, בטלוויזיה ובדיגיטל. התוכנית 'רואים עולם' יורדת מהמסך מכיוון שמשודרת בתאגיד התוכנית 'העולם היום', תוכנית יומית לענייני חוץ, הסוקרת את הנעשה בעולם ומנתחת תהליכים גלובליים. גם היום, כמו בכל השנים שעבד בתאגיד, אחימאיר מתראיין, כותב ומפרשן בכל פלטפורמה שהוא בוחר".

עקבו אחרינו גם ב-Google News