accessibility-icon
share-icon

אסיר ממזרח ירושלים לקה בליבו ומת לאחר שפונה לבית החולים

מערכת C14

מערכת C14

כז ניסן ה'תשפ (21.04.20)

0

like

0

dislike

הנ״ל הובהל לביה״ח והוחלט להכניסו לניתוח חירום בעקבות אירוע לבבי שככל הנראה לקה בו. במהלך הניתוח מת האסיר. בדיקת נסיבות האירוע תועבר לבחינת הגורמים הרלוונטיים. האסיר, יליד 1986, תושב מזרח ירושלים. זוהי כניסתו השלישית לשב״ס בשנת. נקלט בשנת 2016 בגין עבירות מין ואלמ"ב, היה שפוט ל-4 שנים והיה מתוכנן להשתחרר בשנת 2021.


עקבו אחרינו גם ב-Google News