תשעה חודשים אחרי שמחבלי חמאס בפיקודו של רב המרצחים יחיא סינוואר פלשו לישראל, רצחו, אנסו וטבחו בבנינו ובנותינו, חטפו 251 ישראלים, רובם המכריע אזרחים תמימים, התקיימה לה הערב (שני) התכנסות נאיבית במלוא משמעות המילה.
אל הכנס הגיעו מאות, אולי אלפים של אזרחים, כדי לשמוע "דברי חכמה" מפי יו"ר חד"ש-תע"ל ח"כ איימן עודה, אותו אחד שקרא לערבים המשרתים בכוחות הביטחון לפרוש ולזרוק את נשקם לפני המפקדים.
עכשיו בהיכל מנורה, מחנה השלום מתעורר וקורא בכל הכוח לעצור את המלחמה מיד pic.twitter.com/wTGvCBlBJ5
— איימן עודה أيمن عودة Ayman Odeh (@AyOdeh) July 1, 2024
המארגנים, שהבינו את גודל האבסורד בקיום אירוע שכזה, זמן לא רב לאחר הטבח הרצחני ביותר שנעשה נגד העם היהודי מאז השואה, הקפידו לציין לפני הכנס כי "לכאב של השבעה באוקטובר תהיה נוכחות מתמדת לאורך הערב, מתוך הבנה כי מתוך הכאב הזה אנחנו חייבות להוליד מציאות חדשה".
איימן עודה הנרגש העלה לטוויטר סרטון מתוך הכנס וצייץ: "עכשיו בהיכל מנורה, מחנה השלום מתעורר וקורא בכל הכוח לעצור את המלחמה מיד". ברשת תהו בציניות האם הגיעו לכנס משתתפים גם מקלקיליה ומעזה, וגולשת אחת סגרה את הסיפור: "כשנראה כנס כזה בשכם או בג'נין – דבר איתנו".
