כדורגלן העבר, מאור בוזגלו גינה הבוקר (ראשון) את ההחלטה של צה"ל להפסיק את הפעילות הצבאית בדרום הרצועה, למשך 11 שעות בכל מיום, לצורך הגדלת היקף הסיוע ההומניטרי הנכנס לעזה: "אני מטומטם, לא מבין, מזה מחצית?"
בפוסט שהעלה לרשתיות החברתיות, תקף בוזגלו את ההחלטה: "מזה פסק זמן להתחזק, להתחמש, להתארגן מחדש?, הם רק רוצים להרוג אותנו, זה ב-DNA!, זה לא משחק, זה על החיים שלנו, זה החיים של הלוחמים שלנו, זה העתיד של הילדים שלנו. זה מלחמה, קיבינימט. זה חייב להיות הכי חזק, הכי חד, ובלי סנטימנטים לכלום".

כאמור, לאחר אותה ההודעה, דובר צה"ל מיהר לפרסם הבהרה במסגרתה הדגיש כי "אין הפסקת לחימה בדרום הרצועה, והלחימה ברפיח נמשכת. כמו כן, אין שינוי בהכנסת הסחורות לרצועה. הציר המוביל את הסחורות יהיה פתוח במהלך שעות היום בתיאום עם ארגונים בינ״ל, לשינוע הסיוע ההומניטרי בלבד".
כתבנו הצבאי הלל ביטון רוזן מדווח כי מסתבר ששר הביטחון או גורם מדיני מוסמך אחר לא אישרו את אותה הודעה במסגרתה תופסק הלחימה לצורך הכנסת סיוע הומניטרי, וכשנודע לו הדבר הוא דרש לבטל את ההחלטה שהתקבלה בהעדר סמכות. בעקבות כך בדובר צה”ל מיהרו להוציא הבהרה.

