לוחמינו פעלו היום (חמישי) לסיכול טרור בקאבטיה שבאזור ג׳נין. במהלך הפעילות, הכוחות ביצעו כיתור של אחד הבתים בנוהל ׳סיר לחץ׳ שמסכן את חייהם, במהלכו התנהלו חילופי אש משמעותיים שבמסגרתם נורה טיל נ״ט על ידי כוחותינו לעבר הבית. כתוצאה מהפעילות, כלב של יחידת עוקץ נהרג, כך דיווח כתבנו הצבאי הלל ביטון רוזן.
#شاهد| لحظة استهداف الاحتلال للمنزل المحاصر بقذائف الأنيرجا في بلدة قباطية جنوب #جنين pic.twitter.com/wD9kAwEwK9
— وكالة سند للأنباء – Snd News Agency (@Snd_pal) June 13, 2024
أحببت أن ألخص 👈تقرير الفلسطينيون أن قوات الدفاع الإحتلال تعمل في منطقة جنين ومخيم جنين للاجئين منذ حوالي خمس ساعات.
وهم من قيام جيش الدفاع النازي بتدمير البنية التحتية للطرق في المنطقة قبل أيام قليلة من عيد الأضحى.
ربما العيد سيكون مختلف عن باقي الأعياد ❤️🔥❕❔ pic.twitter.com/W4n5raDk30— Samry Khalid (@khalidsamry484) June 13, 2024
כזכור, מוקדם יותר השבוע, כוחות צה”ל חיסלו בסגירת מעגל, לאחר כ-24 שעות, את שני המחבלים שניסו לשרוף יהודים בביתם אמש בבנימין, יחד איתם חוסלו שניים נוספים, לא היו נפגעים לכוחותינו.
מדובר צה”ל נמסר על החיסול של המחבלים: "במבצע מסוערב של לוחמי ימ״ס איו״ש בכפר נעמה, בפיקודו של מח״ט אפרים, אל״ם נתנאל שמכה ועם הכוונה של שב״כ חוסלו עפ״י דיווחים פלשתיניים ארבעה מחבלים בהיתקלות עם כוחות ימ״ס”.
