accessibility-icon
share-icon
פעילות צה"ל בג'נין | קרדיט: דובר צה"ל
פעילות צה"ל בג'נין | קרדיט: דובר צה"ל

ג'נין: חילופי אש עם מחבלים שמתבצרים במבנה, כלב עוקץ נהרג

ציפורה סימן טוב

ציפורה סימן טוב

ז סיון ה'תשפד (13.06.24)

14

0

like

0

dislike

לוחמינו פעלים לסיכול טרור בקאבטיה שבאזור ג׳נין • במהלך הפעילות, הכוחות ביצעו כיתור של אחד הבתים בנוהל ׳סיר לחץ׳ שמסכן את חייהם, במהלכו התנהלו חילופי אש משמעותיים שבמסגרתם נורה טיל נ״ט על ידי כוחותינו לעבר הבית • כתוצאה מהפעילות, כלב של יחידת עוקץ נהרג


לוחמינו פעלו היום (חמישי) לסיכול טרור בקאבטיה שבאזור ג׳נין. במהלך הפעילות, הכוחות ביצעו כיתור של אחד הבתים בנוהל ׳סיר לחץ׳ שמסכן את חייהם, במהלכו התנהלו חילופי אש משמעותיים שבמסגרתם נורה טיל נ״ט על ידי כוחותינו לעבר הבית. כתוצאה מהפעילות, כלב של יחידת עוקץ נהרג, כך דיווח כתבנו הצבאי הלל ביטון רוזן.

כזכור, מוקדם יותר השבוע,  כוחות צה”ל חיסלו בסגירת מעגל, לאחר כ-24 שעות, את שני המחבלים שניסו לשרוף יהודים בביתם אמש בבנימין, יחד איתם חוסלו שניים נוספים, לא היו נפגעים לכוחותינו.

מדובר צה”ל נמסר על החיסול של המחבלים: "במבצע מסוערב של לוחמי ימ״ס איו״ש בכפר נעמה, בפיקודו של מח״ט אפרים, אל״ם נתנאל שמכה ועם הכוונה של שב״כ חוסלו עפ״י דיווחים פלשתיניים ארבעה מחבלים בהיתקלות עם כוחות ימ״ס”.

עקבו אחרינו גם ב-Google News