אוגדה 98 ממשיכה בכל הכוח: גם לאחר מבצע חילוץ החטופים, כוחות אוגדה 98 נמצאים בהתקפה אוגדתית משולבת במזרח דיר אלבאלח ובמזרח אלבורייג׳, שבמרכז רצועת עזה. הלחימה מתנהלת בעל ובתת-קרקע, במקביל להשמדת תשתיות הטרור ומרחבי השיגור הסמוכים ליישובי העוטף.
הכוחות בשיתוף לוחמי יחידת יהל"ם מתקדמים בלחימה בתת-קרקע והשמידו עד כה מספר תוואי מנהרות. צוות הקרב של חטיבת כפיר איתר אמצעי לחימה ועצר מספר מחבלים שהועברו להמשך חקירת כוחות הביטחון.
צפו בדבריו של מפקד גדוד 75, סגן-אלוף רון | צילום: דובר צה"ל
כמו כן, במהלך הלחימה לוחמי גדוד 101 של הצנחנים זיהו באמצעות רחפן מחבל יוצא מפיר עם טיל RPG. הלוחמים תקפו את הפיר וחיסלו את המחבל בירי קל ובפגזי טנקים.
צפו בתיעוד:
תיעוד מחיסול מחבל שיצא מפיר על ידי לוחמי גדוד 101 במזרח דיר אל בלאח | צילום: דובר צה"ל
כוחות צוות הקרב של חטיבה 7 נלחמים במזרח אלבוריג׳. הכוחות חיסלו מחבלים, וביניהם מחבל נוח'בה שלקח חלק במתקפת ה-7 באוקטובר. כמו כן, במהלך הפעילות הושמדו מרחבי שיגור רקטות ומשגרים. לוחמי השריון פשטו על מתחם אימונים של ארגון הטרור חמאס והשמידו אותו.
צפו בתיעוד מהלחימה של צוות הקרב החטיבתי כפיר במזרח דיר אל בלאח | צילום: דובר צה"ל
כזכור, אתמול דווחו פרטים חדשים ממבצע 'ארנון' ההרואי, בו חולצו ארבעת החטופים בחיים. לוחמי הימ״מ ולוחמי היחידה המבצעית של שב״כ, תחת אוגדה 98, פעלו בלב מחנה נוציראת, שהחל עם כניסת האוגדה ללחימה במרכז הרצועה כמה ימים קודם לכן.
כוחות רבים פעלו בשת"פ בלב מחנה נוסיראת במשך ימים להצלחת המבצע, כאשר הצנחנים הובילו את חילוץ החטופים, לוחמי כפיר פעלו מספר ימים במרחב, הכוחות המשוריינים פעלו להשמדת תשתיות טרור וחיל האוויר תקף עשרות מטרות להצלחת המבצע.

