מאז פרצה המלחמה בשבעה באוקטובר, עם ישראל חווה לא מעט אנטישמיות בכל רחבי העולם. אך אמש (א') במהלך הופעה של להקת קולדפליי באתונה, אלפי ישראלים לא התייחסו לרעשי הרקע וערכו מחווה מצמררת להשבתם של 120 החטופים ברגע מרגש במיוחד.
אלפי ישראלים שהגיעו ליוון כדי להשתתף בהופעה של להקת הרוק הפופולרית, צעקו בזמן שהלהקה שרה את אחד מלהיטיה "Yellow" את הסיסמא להשבת החטופים: "Bring Them Home".
בזמן שאלפי הישראלים שאגו את הסיסמא, האולם נצבע בצבע צהוב המזוהה עם השיר ועם הסמל להשבת החטופים.
רגע מרגש נוסף אירע במהלך ההופעה כאשר ילד הניף תמונה של סרן שיר אילת ז"ל שהייתה מ"מ תצפיתניות ונפלה בטבח האכזרי במוצב נחל עוז בשבעה באוקטובר והוצג במסכי הענק כשהקהל גם שם צועק בהתרגשות "Bring Them Home"
עוד קודם לכן, כשהודיעו על מבצע החילוץ ההירואי שבסופו ארבעת החטופים, נועה ארגמני, אלמוג מאיר ג'אן, אנדריי קוזלוב ושלומי זיו חולצו בחיים מעזה, הישראלים שהיו באתונה לא נותרו אדישים ופרצו בחגיגות שמחה במוקדים רבים ברחבי העיר עם השיר "עם ישראל חי".
