accessibility-icon
share-icon

חברת החשמל: עקב המצב, מפסיקים לנתק לקוחות חייבים

מערכת C14

מערכת C14

יט אדר ה'תשפ (15.03.20)

0

like

0

dislike

חברת החשמל לא תנתק לקוחות חייבים. בדיון שהתקיים הבוקר בהנהלת החברה ועל רקע הנחיות יור' דירקטוריון החברה, יפתח רון טל, הוחלט להפסיק לאלתר ניתוקי חייבים ולספק ללקוחות עם מונה תשלום מראש, קודי חירום.


עקבו אחרינו גם ב-Google News