ראשי//כלליחברת החשמל: עקב המצב, מפסיקים לנתק לקוחות חייביםמערכת C14יט אדר ה'תשפ (15.03.20)00חברת החשמל לא תנתק לקוחות חייבים. בדיון שהתקיים הבוקר בהנהלת החברה ועל רקע הנחיות יור' דירקטוריון החברה, יפתח רון טל, הוחלט להפסיק לאלתר ניתוקי חייבים ולספק ללקוחות עם מונה תשלום מראש, קודי חירום.0כתבו תגובה