יחידות מגלן ואגוז הפועלות תחת עוצבת הקומנדו ממשיכות להילחם במרחב רפיח ובתנאים מאתגרים, וכן מבצעים פשיטות על יעדי טרור. בפעולות ממוקדות, מארבי צלפים ושיתוף פעולה צמוד עם כוחות שריון והנדסה, נלחמים לוחמי הקומנדו תחת אוגדה 162 לטיהור המרחב ממחבלים חמושים.
בפעילות הלוחמים מושגת שליטה מבצעית במרחבי לחימה, מאתרים פירים, מחסלים אויב חמוש ומשמידים אמצעי לחימה רבים ותשתיות טרור. במהלך הפעילות במרחב, לוחמי יחידת מגלן סרקו מבנה צבאי, ובו אותרו והושמדו אמצעי לחימה רבים, ביניהם מטולי RPG, קלאצ׳ים וערכת תיעוד בה אותרה מצלמת גו פרו השייכת למחבל מארגון הטרור חמאס. במצלמה ישנו תיעוד של מחבל יורה טיל RPG.
תיעוד ממצלמות הגוף של לוחם יחידת מגלן במרחב רפיח | צילום: דובר צה"ל
בנוסף, הלוחמים השמידו משגר רקטות המכוון לשטח ישראל ואיתור ממולכד במרחב.

מוקדם יותר היום דווח בסוכנות הידיעות האמריקאית רויטרס כי עזתים מקומיים אמרו כי טנקים ישראלים התקדמו מערבה ברפיח שבדרום רצועת עזה, והשלימו את כיבוש כל ציר פילדלפי. העזתים אמרו כי תוך חילופי אש כבדים בין צה"ל לארגון הטרור הרצחני חמאס – כוחותינו המשיכו להתקדם מערבה ברפיח, הגובלת עם מצרים, והשלימו את כיבוש הציר.
צפו בתיעוד מפעילות כוחות יחידת מגלן במרחב רפיח | צילום: דו"צ
"אני חושב שכוחות צה"ל מנסים להגיע לאזור החוף של רפיח", אמר אחד העזתים לרויטרס, "הפשיטות וההפצצות במהלך הלילה היו טקטיות, הם נכנסו תחת אש חזקה ואז נסוגו".
