פעוטה בת שנתיים פונתה היום (רביעי) במצב אנוש לאחר שנשכחה משעה שמונה וחצי בבוקר ברכב בבית שמש ברחוב ברבי ברכיה, היא פונתה תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים שערי צדק בירושלים.
חובשי רפואת חירום במד"א מנחם אדרי ושלום שאשא סיפרו: "הגענו למקום וראינו ילדה כבת שנתיים מחוסרת הכרה עם סימני מכת חום. סיפרו לנו שהיא הייתה זמן ממושך בתוך הרכב הסגור. היא הייתה חמה מאוד למגע, הענקנו לה טיפול רפואי שכלל קירור וביצוע פעולות החייאה מתקדמות ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבה אנוש."
