התכנית החדשה של ערוץ 14, בהגשת אראל סג"ל ושמעון ריקלין, תשודר הערב (שני) בפעם הראשונה, זאת כחלק מריענון לוח השידורים של הערוץ לאחר שאתמול עלתה לאוויר התכנית 'שבע' בהגשת שרון גל.
שני המגישים הוותיקים, שהגישו בעבר מספר תכניות יחד ברדיו ובטלוויזיה, ינהלו יחד את רצועת השידור הפופולארית של השעה 18:00 בימים ראשון עד רביעי בערוץ 14.
מנזר השתקנים: שמעון ריקלין ואראל סג"ל בתוכנית חדשה, הערב ב-18:00 📺@ErelSegal @Riklin10 pic.twitter.com/xSVr1zITg6
— עכשיו 14 (@Now14Israel) May 20, 2024
שמה של התכנית, שתעסוק בעיקר בנושאי אקטואליה, יהיה 'ריקלין וסג"ל' (אל תיפלו מהכיסא) במהלכה ידונו השניים בנושאים השונים בסגנון המיוחד שלהם תוך שהם משוחחים עם האורחים השונים והמומחים המשתנים.
