שעות לאחר מותו של נשיא איראן, איברהים ראיסי בהתרסקות המסוק, עלה הבוקר (שני) פוסט בעמוד הטוויטר הרשמי של הנשיא בו נכתבו מילות פרידה לרגל לכתו מן העולם של ראיסי: "שלום על אברהם. כך אנו מתגמלים את עושי הטוב – הוא אחד מעבדינו הנאמנים".
سَلَامٌ عَلَىٰ إِبْرَاهِيمَ
كَذَٰلِكَ نَجْزِي الْمُحْسِنِينَ
إِنَّهُ مِنْ عِبَادِنَا الْمُؤْمِنِينَ 🏴— سید ابراهیم رئیسی (@raisi_com) May 20, 2024
אחד הפוסטים האחרונים שהעלה הנשיא לרשת החברתית X, פורסם לאחר מתקפת הטילים והכטב"מים של איראן נגד ישראל – אז איים הנשיא המנוח בשפה האנגלית: "הרפובליקה האסלאמית התמקדה בבסיסים צבאיים של השתלטות על משטר המבוסס על זכות לגיטימית להגן על איראן וצעד ראשון במבצע מוצלח. אני מזהיר שכל צעד חדש שננקט נגד האינטרסים של האומה האיראנית יקבל תגובה חזקה יותר שתביא את החרטה של האויב".
הבוקר הודיעה איראן כי הנשיא, איברהים ראיסי, ושר החוץ, אמיר עבדאללהיאן, נהרגו לאחר שלא שרדו את התרסקות המסוק. בסוכנות mehr האיראנית הדגישו כי כל הנוסעים שהיו על המסוק של הנשיא נהרגו – 14 במספר: "אין ניצולים בהריסות המסוק של הנשיא".

