כיומיים לאחר שכוחותינו השתלטו על מעבר רפיח: שלושה חיילי צה"ל נפצעו היום (חמישי) באורח בינוני כתוצאה מפיצוץ פיר ממולכד במזרח רפיח, כך עדכן דובר צה"ל. החיילים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, משפחותיהם עודכנו.
כוחותינו השיגו ביום שלישי שליטה מבצעית במעבר רפיח בצד העזתי, זאת בעקבות מידע מודיעיני כי מחבלים משתמשים במרחב המעבר לצרכי טרור. ממרחב המעבר בוצע ביום ראשון ירי פצמ"רים לעבר מעבר כרם שלום, שכתוצאה ממנו נהרגו ארבעה לוחמי צה"ל ונפצעו נוספים.
פעילות כוחותינו ברפיח | קרדיט: דובר צה"ל
אמש כוחות צה״ל בהובלת אוגדה 162 ובהכוונה מודיעינית של שב"כ ואמ"ן פעלו במזרח רפיח נגד מחבלי חמאס. לוחמי צוותי הקרב של חטיבת גבעתי וחטיבה 401 חיסלו מחבלים במספר היתקלויות, איתרו תשתיות טרור לצד פירים תת קרקעיים במוקדים שונים במרחב ואף החלו בתהליכי השמדת התשתיות והפירים.
באחת הפעילויות, זיהו לוחמי גבעתי מחבל נושא מטול מסוג RPG במרחב הכוחות וחיסלו אותו. במקביל, הלוחמים ממשיכים בפשיטות של מעבר רפיח בצד העזתי שלו. לאורך היממה האחרונה כלי טיס של חיל האוויר תקפו והשמידו מעל 100 מטרות טרור ברחבי הרצועה. בין המטרות שהותקפו, מבנים צבאיים, עמדות תצפית, עמדות שיגור ותשתיות צבאיות נוספות.
