הזמרת נרקיס שחררה אמש (שלישי) אלבום חדש בשם "תשובה?", בו היא מכניסה את הקהל והמאזינים לעולם הפנימי שלה שמלא בקונפליקטים בין חומר לרוח, בין כמיהה לשלווה ובין שבירת מוסכמות לדרך המצופה מאישה דתיה. באלבום שכולל 10 שירים חדשים, היא חשפה לראשונה גם על תקיפה מינית שעברה בגיל 5 בגן המשחקים.
בריאיון לליטל שמש, שיתפה על האלבום החדש, על היותה אישה דתייה בעולם המוזיקה ולמה זה לא משנה אם יש לה מטפחת על הראש או אין. תחילה סיפרה על האלבום ואמרה כי על אף שהוא ממש חשוף, הוא גם מאוד קשור להרבה אנשים, בייחוד בתקופה שלנו. "הוא מדבר על אהבה, על הקשר ביני לבין הקדוש ברוך הוא, על הדרך המגוונת, על היותי אישה דתייה בתוך העולם הזה וכל מה שזה מביא איתו", אמרה.
"האלבום מכיל גם דברים כואבים וגם דברים מרגשים, אז אני מאמינה שהרבה יתחברו לזה", שיתפה, "יש פה הרבה נושאים שהמלחה הציפה אותם עוד יותר. אני חייבת להגיד באותה נשימה שאני מאוד מאמינה בריפוי, ובטוב, ומאמינה שאפשר לצאת מכל דבר ובאמת שהכל אפשרי. זה שאני אישה דתייה – זה לא מגביל בשום דבר".
"גם הקונפליקטים שכביכול יש לי כאישה דתיה, אני לא באמת מאמינה שהם קונפליקטים", הבהירה, "בסופו של דבר אני חושבת שהקהל המאוד מגוון שלי ומה שקורה בארץ, אנשים מאוד רוצים להתחבר לאמת וזה לא משנה עם המטפחת על הראש או בלי, אנחנו עוברים את אותם הדברים. זה שאני דתייה, אני קשורה יותר לקדוש ברוך הוא, אבל כולנו איכשהו קשורים מי יותר מי פחות".
במהלך החודשים האחרונים היא הופיעה רבות למפונים, לפצועים ולחיילים וראתה את הטוב שבעם ישראל. כעת היא חזרה להופיע גם לקהל שלה "כי צריך לחזור איכשהו לשגרה, על אף שאנחנו לא שוכחים להתפלל בשביל החטופים שלנו בעזה ואת כל מה שאנחנו עוברים כעם, וגם חוגגים את היותנו חיים ברוך השם, אנחנו פה ואנחנו צריכים להמשיך".
