ראשי//כלליגבר בשנות ה- 70 נפטר הבוקר בבית החולים מסיבוכי מחלת השפעתמערכת C14יב טבת ה'תשפ (09.01.20)00הגבר הגיע למרכז הרפואי סורוקה עם תסמינים של מחלת השפעת ואושפז. תוך פרק זמן קצר מערכות גופו קרסו באופן פתאומי, למרות הטיפול הרפואי אותו קיבל. במרכז הרפואי סורוקה מאושפזים נכון לעכשיו 3 מטופלים שמאובחנים בשפעת במצב קשה ביחידות לטיפול נמרץ.0כתבו תגובה