accessibility-icon
share-icon

גבר בשנות ה- 70 נפטר הבוקר בבית החולים מסיבוכי מחלת השפעת

מערכת C14

מערכת C14

יב טבת ה'תשפ (09.01.20)

0

like

0

dislike

הגבר הגיע למרכז הרפואי סורוקה עם תסמינים של מחלת השפעת ואושפז. תוך פרק זמן קצר מערכות גופו קרסו באופן פתאומי, למרות הטיפול הרפואי אותו קיבל. במרכז הרפואי סורוקה מאושפזים נכון לעכשיו 3 מטופלים שמאובחנים בשפעת במצב קשה ביחידות לטיפול נמרץ.


עקבו אחרינו גם ב-Google News