הבחירות לרשויות המקומיות 2024: המועמד חנוך זייברט מסיעת אגודת ישראל הוא ראש העיר הבא של בני ברק לאחר שזכה ב- 55 אחוזים מקולות הבוחרים – כך עולה ממדגם הבחירות המיוחד של חדשות 14 ומכון 'דיירקט פולס'.
זייברט גבר במרוץ לראשות העיר על יריבו אריאל בוסו שהיה מועמד מטעם מפלגת ש"ס וזכה ל- 38 אחוזים בלבד מקולות הבוחרים. ראש העיר המיועד קיבל 55 אחוז והמועמד אריאל בוסו קיבל 38 אחוזים בלבד.
מדגם חדשות 14 |צילום: שידורי חדשות 14
חנוך זייברט יחליף את ראש העיר המכהן אברהם רובינשטיין לאחר שכיהן 5 שנים בתפקיד. רובינשטיין מסיעת דגל התורה הליטאית ניצח את הבחירות הקודמות בזכה ברוב של 82%.
הבחירות לרשויות המקומיות נערכו הפעם ב-197 עיריות ומועצות מקומיות וב-45 מועצות אזוריות בצל המלחמה שמנהלת ישראל ברצועת עזה ובגבול לבנון. ב-12 יישובים ומועצות אזוריות לא התקיימו בחירות בשל פינוי האזרחים מהאזורים בעקבות המלחמה.
אחוז ההצבעה שנרשם בבחירות עמד על 49 אחוזים, נתון נמוך מהרגיל שמגיע ככל הנראה בשל העובדה שהבחירות נדחו ממועדן המקורי בסוף חודש אוקטובר בעקבות המלחמה, מה שפגע בקמפיינים של המועמדים השונים ובתכונה לקראת יום הבחירות.
