accessibility-icon
share-icon
אדוה דדון; יותם זמרי | צילומים: יונתן זינדל, פלאש 90; חדשות 14
אדוה דדון; יותם זמרי | צילומים: יונתן זינדל, פלאש 90; חדשות 14

"בקיצור, תתנצלי": העימות של אדוה דדון ופאנליסט "הפטריוטים"

בר חיים

בר חיים

יז אדר א' ה'תשפד (26.02.24)

101

1

like

0

dislike

העיתונאית אדוה דדון אמרה בשידור בערב שישי כי בעוד סמוטריץ' קורא "להקריב חיים של אחרים, בנו לומד בישיבה" ועדיין לא התגייס • יותם זמרי טען שמדובר בבורות, דדון הגיבה שהיא מצפה להתנצלות ונפתח דיון סוער: "מנסה לזרוק את הפדיחה שלך בחזרה אליי" • צפו


"מוזמנת לראות בכמה אנשים פגעת": בסוף השבוע האחרון אדוה דדון ניצלה את הבמה במהלך אולפן שישי, בחרה להתייחס לבנו של בצלאל סמוטריץ' ואמרה על השר: "בעוד הוא קורא להקריב חיים של אחרים, בנו לומד כבר שנתיים בישיבה גבוהה ומסרב להגיד מתי הוא יתגייס לצה"ל". דבריה הובילה אותה לעימות בטוויטר עם העיתונאי ופאנליסט "הפטריוטים", יותם זמרי שלא הצליח להישאר אדיש – וגם היא לא.

"עוד לא נולדה רשימת המשרתים, פצועים ונופלים מהציונות הדתית שתמנע מהתקשורת הישראלית למצוא את הזווית דרכה תוכל לתקוף אותה", כתב זמרי, "סחטיין אדווה, גם בורות וגם נבזות". דדון כהגיבה כי הציוץ שלו נבזי ומקומם: "הכי קל לכתוב בורות במקום להתייחס לגופו של עניין; שמעת על בן הזוג שלי שנפצע וחברו דוד מאיר ז"ל? היו הראשונים לקפוץ בלי צו 8. מצפה להתנצלות".

"צר לי אבל התנצלות לא תגיע, אני מבין שאת מנסה לזרוק את הפדיחה שלך בחזרה אליי עם סיפור על בן זוגך הגיבור (בלי ציניות) אבל הכתבה שלך הייתה מביכה", כתב לה, "מצטער, מעצם ההתעסקות בבן של סמוטריץ' ועד סימון חלק מבני הציונות הדתית בעת הזאת כסוג של משתמטים. מוזמנת לראות בכמה אנשים פגעת". דדון כאמור, הגיבה לו, והשניים דיברו באמצעות הרשת החברתית.

דדון השיבה: "מה זו צביעות? הדיווח שלי מביך מעצם ההתעסקות, אבל בפרטי הוא מזמין אותי להתראיין אצלו ברדיו". לדבריה, היא לא צריכה את ההתנצלות של זמרי: "אמשיך להאמין שמנהיגים צריכים להוות דוגמא אישית, ואתה תמשיך לנסות לסכסך ולהתעסק בי וברמת הידע שלי". זמרי הפציר: "אדווה אל תתרגשי יותר מדי".

"ביקשתי שיפנו אליך לפני הוויכוח הטוויטרי שלנו כי זה מעניין, דרשת מהמפיקה התנצלות בשידור, התפקעתי מצחוק ואמרתי 'שתלך לחפש', מה שכן יחסית למישהי שבטוחה שלא עשתה פאדיחה נראה שנגעתי בנקודה רגישה". לבסוף ביקש: "בקיצור תתנצלי בפני מי שפגעת בו ונגמור עם זה". אדוה שאלה האם כך הוא מדבר גם למרואיינים שלו, והוא השיב: "חלילה, רק בוואטספ לפעמים. מותר או שאת כבר בדרך לתחקיר?".

עקבו אחרינו גם ב-Google News