יותר משלוש שנים חלפו מאז פורסמה הפרשה שהרעישה מדינה שלמה במסגרתה נערה בת 16 התלוננה על כך שעשרות גברים אנסו אותה יחד בבית המלון "הים האדום" שבאילת. היום (שני) בית המשפט גזר על שני הנאשמים המרכזיים איסי רפאילוב 22 שנות מאסר ואיליזר מאירוב 14 שנות מאסר ופיצויים בשווי מאות אלפי שקלים.
כזכור, ב-12 באוגוסט 2020 קבוצה של גברים ונערים ניצלו את שכרותה של אותה נערה בת ה-16 וביצעו בה עבירות מין קשות אחד אחרי השני. ב-2 בספטמבר הוגש כתב אישום כנגד ארבעה צעירים בעבירה של אונס בנסיבות מחמירות ו-7 נוספים בין היתר קטינים עם אישומים בדרגות שונות של סיוע לאונס.

לפני כארבעה חודשים, הורשעו 11 נאשמים מתוכם שלושה בגירים ושמונה קטינים בעבירות מין כלפי המתלוננת בבית המשפט המחוזי בבאר שבע: "החשיפה לראיות בתיק זה, לתמונות מן המסדרון של הנאשמים מתגודדים סביב החדר וצובאים עליו כאילו מתרחשת שם הצגה, פותחים את הדלת בחדר לא להם, מציצים, מצחקקים, נותנים "כיפים" זה לזה, הדירה שינה מעינינו".
ארבעה מבין הנאשמים – שני בגירים בני 26 ו-27 ושני קטינים בני 17, נמצאו אשמים באינוסה של המתלוננת בנסיבות מחמירות, בהיותה במצב שמנע ממנה לתת הסכמה חופשית ותוך ניצול מצב זה. הנאשמים הנוספים שכולם קטינים, למעט אחד מהם שהיה בן 19, לא קיימו עמה מגע מיני ישיר אך צפו במתרחש ואף עודדו את חבריהם, ולכן הואשמו בעבירות של סיוע לאינוס, מעשים מגונים או שידול לאינוס, כל אחד על פי חלקו. גם עבירות אלו בוצעו בנסיבות מחמירות.

