השבוע הקר של השנה, מתנקז לשעות הקרות ביותר של השנה. שלג יורד בחרמון בליווי טמפרטורות מתחת לאפס, גם ברמת הגולן ובצפת הפתיתים הלבנים הגיעו לבקר, אולם לא נערמו על הקרקע עד כה. גם בישובי השומרון זכו לפתיתים לבנים, כאשר בישוב הר ברכה שלחו למערכת חדשות 20 בדיגיטל את הסרטון בראש הכתבה שצילם רם ברלין.
הלילה ומחר ככל הנראה יהיו קרים ומעוננים ללא משקעים משמעותיים, ייתכנו גשמים קלים ואף שלג קל במקומות בפסגות הגבוהות של הרי המרכז והצפון.

דבר חשוב שצופה תחזית מזג האוויר ויש לנקוט עקב כך במשנה זהירות, הוא חשש מהיווצרות קרה על הכבישים, מה שמוביל לסכנת החלקה חמורה. על פי התחזית עיקר החשש הוא בעמקים שבצפון הארץ, אך גם באזור ירושלים והרי השומרון יש לנקוט במשנה זהירות עקב חשש זה.
מחר ימשיך להיות קר מהרגיל, ועד לשעות הצהריים לא צפוי גשם משמעותי. לקראת שעות הצהריים והערב, המשוואה צפויה להשתנות והטמפרטורות יעלו במקביל לגשם שיחזור לפקוד את צפון ומרכז ארצנו.
בהמשך השבוע: ברביעי מזג האוויר יהיה דומה לשלישי, וילווה בגשמים וטמפרטורות נמוכות. בסוף השבוע מזג האוויר אמור להשתנות והמשקעים ייעלמו, בצירוף עליה ניכרת בטמפרטורות שיגיעו לאזור ה-19-20 מעלות בירושלים ומישור החוף.
