שגריר סעודיה בבריטניה הנסיך חאליד בן בנדר אמר היום (שלישי) בריאיון ל-BBC כי ארצו מעוניינת לנרמל את היחסים עם ישראל לאחר המלחמה בעזה. עם זאת סייג והדגיש כי "כל עסקה חייבת להוביל להקמת מדינה פלסטינית".
"ההסכם עם ישראל בתיווך ארה"ב היה קרוב מאוד לחתימה, אך הם נעצרו בעקבות ההתקפות הקטלניות של חמאס על ישראל ב-7 באוקטובר", אמר השגריר והדגיש כי "ערב הסעודית עדיין מאמינה ביצירת קשרים עם ישראל למרות נתוני ההרוגים ה"מצערים" בעזה.

מזכיר המדינה האמריקאי, אנתוני בלינקן, נחת אמש בישראל לאחר שביקר במספר מדינות באזור ביניהם סעודיה ואמר כי הוא ילחץ על גורמים ישראלים לסיים את המערכה בעזה: "אני אלחץ על הציווי המוחלט לעשות יותר כדי להגן על אזרחים ולעשות יותר כדי לוודא שהסיוע ההומניטרי יגיע לידיים של מי שזקוק לו"
