accessibility-icon
share-icon
יורש העצר הסעודי מוחמד בן סלמאן | צילום: רויטרס
יורש העצר הסעודי מוחמד בן סלמאן | צילום: רויטרס

בכיר סעודי: מעוניינים לנרמל את היחסים עם ישראל בתום המלחמה

מערכת C14

מערכת C14

כח טבת ה'תשפד (09.01.24)

47

0

like

0

dislike

שגריר סעודיה בבריטניה אמר בראיון ל-BBC כי ארצו מעוניינת לנרמל את היחסים עם ישראל לאחר המלחמה בעזה • עם זאת סייג והדגיש כי "כל עסקה חייבת להוביל להקמת מדינה פלסטינית"


שגריר סעודיה בבריטניה הנסיך חאליד בן בנדר אמר היום (שלישי) בריאיון ל-BBC כי ארצו מעוניינת לנרמל את היחסים עם ישראל לאחר המלחמה בעזה. עם זאת סייג והדגיש כי "כל עסקה חייבת להוביל להקמת מדינה פלסטינית".

"ההסכם עם ישראל בתיווך ארה"ב היה קרוב מאוד לחתימה, אך הם נעצרו בעקבות  ההתקפות הקטלניות של חמאס על ישראל ב-7 באוקטובר", אמר השגריר והדגיש כי "ערב הסעודית עדיין מאמינה ביצירת קשרים עם ישראל למרות נתוני ההרוגים ה"מצערים" בעזה.

maximize-image
שר הביטחון יואב גלנט עם מזכיר ההגנה האמריקני אנתוני בלינקן | קרדיט: אלעד מלכה

מזכיר המדינה האמריקאי, אנתוני בלינקן, נחת אמש בישראל לאחר שביקר במספר מדינות באזור ביניהם סעודיה ואמר כי הוא ילחץ על גורמים ישראלים לסיים את המערכה בעזה: "אני אלחץ על הציווי המוחלט לעשות יותר כדי להגן על אזרחים ולעשות יותר כדי לוודא שהסיוע ההומניטרי יגיע לידיים של מי שזקוק לו"

עקבו אחרינו גם ב-Google News