משרד הבריאות מעדכן כי כעת ישנם בישראל 11,586 בני אדם שנמצאו חיוביים לנגיף הקורונה מתוכם 1855 כבר החלימו – עליה של 166 בתוך מספר שעות.
בבתי החולים השונים מאושפזים 183 חולים במצב קשה כאשר 132 מהם מונשמים כעת. עד כה נפטרו מהנגיף הקטלני 116 בני אדם.

משרד הבריאות מעדכן כי כעת ישנם בישראל 11,586 בני אדם שנמצאו חיוביים לנגיף הקורונה מתוכם 1855 כבר החלימו – עליה של 166 בתוך מספר שעות.
בבתי החולים השונים מאושפזים 183 חולים במצב קשה כאשר 132 מהם מונשמים כעת. עד כה נפטרו מהנגיף הקטלני 116 בני אדם.
