דובר צה"ל: "מוקדם יותר היום, התקיימה הפרת סדר אלימה בהשתתפות כ-500 פלסטינים סמוך לכפר ביתא שבמרחב החטיבה המרחבית "שומרון". מפרי הסדר יידו אבנים לעבר לוחמי צה"ל והבעירו צמיגים במרחב. מוכרת טענה על פלסטיני הרוג ועל מספר פלסטינים פצועים, האירוע יתוחקר".