פרסום הנס ברצועת עזה: כוחות צה"ל ממשיכים בלחימה האינטנסיבית ברצועת עזה, משמידים מטרות טרור, מחסלים מחבלים, מפוצצים מנהרות – והכל במטרה לפרק את ארגון הטרור הרצחני החמאס.
מאז תחילת המלחמה לפני כחודשיים, יוזמים חיילים בסדיר ובמילואים, בוגרי ישיבות חב"ד, פעולות שונות להרמת המורל הלאומי. הפעולות נמתחות החל מכינוסי תפילה, אמירת 12 הפסוקים, הדפסת ספר התניא, שיעורי תורה, מבצע הנחת תפילין, מבצע אות בספר תורה, והכל למען הגנה רוחנית על לוחמי צה"ל גיבורי החיל שמחרפים את נפשם למען ביטחון הארץ ויושביה.

אחד מתלמידי ישיבת חב"ד 'חזון אליהו' בתל אביב, יוסי אליהו, נלחם בימים אלה ברצועת עזה. לקראת חג החנוכה שיחול החל ממחר (חמישי) בערב, אליהו לקח את היוזמה צעד אחד קדימה והקים את "בית חב"ד הראשון בעזה". הלוחם בוגר הישיבה החב"דית גם תלה שלט בעברית ובאנגלית, על חלון אחד הבתים שטוהרו מהמחבלים בשכונת בית חאנון בצפון רצועת עזה.
