accessibility-icon
share-icon
צילום מסך מתוך עמוד האינסטגרם של עדן חסון. צילום עצמי
צילום מסך מתוך עמוד האינסטגרם של עדן חסון. צילום עצמי

עדן חסון בעד גירוש משפחות מחבלים: "לכתוש את כל מי שמעורב"

בר חיים

בר חיים

יז כסלו ה'תשפד (30.11.23)

16

0

like

0

dislike

לאחר פיגוע הירי הקשה הבוקר בו נרצחו 3 אזרחים, עדן חסון היה חייב לפרוק את שעל ליבו: "צריך לכתוש את כל מי שמעורב בפיגוע הזה, להרוג אותו" • הזמר הבהיר כי הוא נגד מידה כנגד מידה עם מחבלים: "בעד מכה כפולה בעוצמתה; להגלות את משפחתו הארורה לעזה"


בשעת בוקר מוקדמת (חמישי) פרקו שני מחבלים מרכב ביציאה מירושלים, פתחו באש לעבר עוברי אורח שהמתינו בתחנת האוטובוס. בפיגוע הירי נרצחו 3 בני אדם, גבר ושתי נשים, ונפצעו עוד 6 נוספים באורח קשה, בינוני וקל. שני המחבלים, משכונת צור באהר, חוסלו בידי לוחמי צה"ל. הזמר עדן חסון, ניצל את הפלטפורמה שלו באינסטגרם והבהיר לכמעט חצי מיליון העוקבים שלו שהוא לא בעד מידה כנגד מידה.

"כל עוד מכת התגובה שלנו למעשים שלהם לא תהיה קשה יותר ממה שהם עושים – לא תהיה להם שום סיבה להפסיק", כתב הזמר שמתרוצץ מאז מתקפת הטרור להופיע בפני כוחותינו, פצועים, מפונים ואף בהלוויות וחתונות. אחרי שפגש מקרוב את ניצולי הטבח האכזרי, ושמע סיפורים של לוחמינו, כנראה שעדן חסון היה חייב לכתוב את שעל ליבו.

maximize-image
"פגיעה ביהודי תייצר פגיעה קשה יותר" | צילום מסך מתוך הסטורי של עדן חסון

"אני לא בעד מידה כנגד מידה, אני בעד מכה כפולה בעוצמתה", הבהיר, "להם, למשפחתם, ולחברה השטנית שמפעילה אותם. כדי לגרום להם להבין שלא כדאי שוב". לבסוף כתב כי "צריך לכתוש את כל מי שמעורב בפיגוע הזה. להרוג אותו. להרוס את ביתו. להגלות את משפחתו הארורה לעזה ולייצר תמונת מציאות שכל פגיעה ביהודי תייצר פגיעה קשה יותר".

עקבו אחרינו גם ב-Google News