מאז מתקפת הטרור האכזרית של חמאס-דעאש על ישראל, והטבח הנורא בו נרצחו 1,400 איש ביניהם 350 בליינים שנטבחו במסיבה, מפיקי קהילת ה-nova מפעילים מתחם ייעודי המארח, מטפל ומסייע מדי יום אלפי בליינים ובני משפחותיהם, שם הם יכולים למצוא מקום בטוח לשהות בו ולטפל בעצמם בדרכים מגוונות, על מנת להיות ולהתגבר ביחד עד הטראומה הקשה שעברה עליהם, על אובדן החברים, על מה שהלב והעיניים לא יישכחו לעולם.
מאות אנשים נרצחו במסיבה ברעים, שהחלה כבר בערב ה-6 באוקטובר וחלק מהמבלים אף נחטפו ע"י ארגון הטרור לתוך הרצועה. אמש, כמעט חודשיים אחרי הגיעו לשטח המסיבה ארבעה דיג'יים, לנגן מול תמונות הנרצחים שכבר לא ישובו לעולם, והחטופים שכל עם ישראל מתפלל לשובם. זה היה רגע מצמרר במיוחד, בו סקאזי פתח את "המופע" כאשר מולו מוצבים עמודים עליהם תמונות הנרצחים, בשטח בו חייהם נלקחו באכזריות.
מצמרר: הדי ג'יי סקאזי מנגן בשטח המסיבה מול תמונות הנרצחים והחטופים | צילום: עומרי סילבר
בחזית של המיצג שובר הלב, הוצבה עמדת הדי-ג'יי שעליה ניגן סקאזי שממש לא הצליח לעצור את הדמעות מול כל האנשים האלה, שרובם כבר לא ירקדו לעולם. סקאזי שיתף: "כשבן זלץ התקשר אליי וסיפר לי על הרעיון שלו, לא הבנתי עד כמה מטלטל זה יהיה. הפרצופים של חטופי נובה והנרצחים באותו מקום שמוזיקה הפסיקה והמלחמה התחילה. לחצתי פליי והרגשות שלי התחילו להשתולל".

